15. jul. 2013

Vivo Haul... Ohhh yeeeah!

Har ventet med længsel på denne pakke.. Finally! For 20€ fik jeg alt dette lækre snask !
.... Og ja bronzeren er ENORM ;)

Jeg bestilte da Vivo Cosmetic havde 50% , og oveni det fik jeg fri fragt (De sender fra UK)

Slår det MUA? Ohh yeah!

Jeg købte :

Beauty Balm 
Mums! Min hud er fuldstændig dækket (Også fregnerne) - og den efterlader huden silkeblød!
Bronzer
Kæmpe bronzer, der ikke lige kan være i nogen toilet taske.. Den giver virkelig meget glimmer.. Så den er til om aftenen når musikken alligevel spiller ;)
Highlighter 
Jeg brugte den under min kindben og bette smule under brynene... Det er første gang jeg har en highlighter, men for satan da! Jeg er jo lækker :)
Colour Stain lip
Dupe af Cliniques. Som jeg elsker! Meeeen, den fra Vivo kan godt hamle op. Efter en kop kaffe har jeg stadig ret lækre bløde og farvede læber! Like!
Matte Foundation
Den venter jeg med at tage hul på da jeg har så mange der lige skal bruges først ;) - Men lækkert finish!
Radiant Boost Highlighter
Den får også lov at ligge lidt endnu.. Den ligner MUA´s concealer helt vildt. Meen de er jo også søstre ik?
Nail Blast ( Nail Crackle)
Min første lak der krakelere... Glæder mig til at prøve den... Men venter et par lækre lakker en af dagene..
Blush/Highlighter Duo
Jeg ligner en der lige har fået sex! Mine kinder er helt igennem jomfruelige.. Og den er bare så læks! Love!
Cheeky Cream Blush
Den får også en plads i skuffen indtil jeg har kinder nok til at prøve den :D Høhø....
Primer
Første gang i mit liv jeg har prøvet en primer... Hvorfor? Ahhhrg jeg elsker den! Min hud er blød , den stråler, makeuppen bliver... What not to like?
Under Eye Colcealer roll-on
Pif paf puf gone!!! Mine øjne ligner slet ikke de lider af søvnmangel, væskemangel, livsmangel ... :-O Jeg kan snyde hele verden ;-)
Vivo kan købes lige her !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)